From Freelancer to Influencer
U svijetu vlogera, instagramera, streamera – influencera, ambasadora i instant zvijezda, koliko je bitno ulaganje u osobni brending?
Prepoznatljivost imena, reputacija, komunikativnost i velika mreža kontakata ključni su za uspjeh svakog freelancera pa tako nije čudno da najbolji u svojoj niši nečesto postaju influenceri. Koliko društveni kapital pojedinca doprinosi konkurentnosti na tržištu? Postaje li angažiranje stručnjaka s velikim brojem pratitelja dio brend strategije? Kako odabrati prave influencere i mjeriti rezultate? Koje su prilike, a koji izazovi u poslovnim odnosima?
Kako situaciju vide nezavisni profesionalci, infuenceri, a kako agencije i oglašivači, raspravili smo uz hladnu pivu u neformalnom okruženju u Lone Hotelu u sklopu Dana komunikacija.
Domaćica iz Hrvatskog društva nezavisnih profesionalaca bila je Karla Andrić, a uz nju su sudjelovale influencerice Nina Mia Čikeš, Matea Frajsberger, Maša Zibar te stručnjakinje za komunikaciju Ana Stunić (Pragma komunikacije), Iva Bolta (Bruketa&Zinic&Grey) i Ana-Marija Petričević-Liović (FOREO).