Magazin

Vraćaju se Dani komunikacija! Osiguran popust za sve članove

Nakon dvije pandemijske godine i trogodišnje pauze vraćaju se Dani komunikacija – oaza zaljubljenika u tržišne komunikacije – uz bogat program i ključne teme komunikacijske industrije.

U neizvjesnosti koja je zadesila Europu, duboko suosjećamo sa svima u Ukrajini koji su izravno pogođeni i njihovim bližnjima u cijelom svijetu. Svjesni činjenice da je u nesigurnim i teškim okolnostima ključno u najboljoj vjeri nastaviti živjeti i raditi koliko god je to moguće, članice HURA-e i organizatori Dana komunikacija pomažu žrtvama sukoba na različite načine i svojim akcijama pokušavaju doprinijeti najboljim mogućim ishodima.

„Teško je opisati atmosferu inventivnosti i optimizma koje na jednom mjestu može stvoriti grupa nevjerojatno talentiranih kreativaca i komunikatora. Tu smo atmosferu već iskusili, a ovogodišnje će uspomene s festivala, nakon svega što nas je snašlo tijekom protekle dvije godine, baš zbog toga biti posebno dragocjene“, izjavila je direktorica festivala i programa Dunja Ivana Ballon. „Naša zajednica u teškim se vremenima posebno iskazala svojom originalnošću, izlaženjem iz ustaljenih okvira i empatijom – ovaj festival održava se vama u čast. Čekamo vas u Rovinju.“

Dani komunikacija pripremili su predavanja niza lidera koji oblikuju naše društvo i industriju za bolje sutra. Dolaze nam vodeća lica struke: James Victore (Texas, SAD), profesionalni “hell-raiser“, autor svjetskoga bestsellera Feck Perfuction, umjetnik koji je izlagao u MoMA-i i Louvreu te dizajner koji diže prašinu na svakoj pozornici na kojoj nastupi; direktorica Fashion House Gucci za komunikacije i medije za 37 zemalja Europe, Bliskog Istoka i Azije Maria von Scheel-Plessen (Italija); Emmyjem nagrađivani dizajner kojega prate milijuni na društvenim mrežama Chris Do (California, SAD); Merlee Jayme (Filipini), powered by Dentsu, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora svijeta; Rei Inamoto (New York City, SAD), powered by Zagrebačka banka, jedan od 25 najboljih svjetskih kreativaca po Forbesu; Olga Gutiterrez de la Roza (Nizozemska), stručnjakinja za kognitivne, bihevioralne i vizualne znanosti u struci i donedavno globalna šefica za dizajn proizvoda FMCG diva Procter & Gamble; ekspert za odnose s javnošću koji je vodio jednu od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu Prime Weber Shandwick David Orlic (Švedska); Munise Can (Amsterdam), potpredsjednica za strategiju Highsnobiety, donedavno direktorica strategije za VICE; osnivačica kreativnog konzorcija V4Good i dugogodišnja izvršna kreativna direktorica Grey MENA Vidya Manmohan (Indija); Tim Leake s možda jednim od najzanimljivijih predavanja Cannes Lionsa naziva Ugly sells (California, SAD); Rachel Lowenstein (New York City, SAD), powered by GroupM, globalna direktorica inkluzivnih inovacija Mindsharea i niz drugih.

Nakon programa glavne dvorane, tek će uslijediti najava sadržaja druge dvorane festivala s isključivo domaćim predavanjima i diskusijama, dodjelama nagrada i popratnim sadržajima, koji će, između ostaloga, uključivati i nove streaming lokacije, među kojima i mogućnost gledanja predavanja s plaže.

Popust od 700 kn pri kupnji kotizacije

Članovi HDNP-a pritom imaju posebnu pogodnost: popust od 700 kn pri kupnji kotizacije. Broj je kotizacija ograničen, stoga je preporuka organizatora da što prije osigurate svoj dolazak na festival.

Predsjednica Uprave HURA-e i Organizacijskoga odbora festivala Anđela Buljan Šiber zahvalila je svim, novim i starim, članovima DK zajednice: „Dani komunikacija od samog su početka bili poseban festival i ove mu se godine veselimo kao prvog dana. Možda još i više. Konačno ćemo ponovno svi biti na jednom mjestu, inspirirani predavanjima i motivirani za nove izazove. Da i drugi vole ovaj festival kao i mi, pokazuje i činjenica da su ljudi strpljivo čekali više od dvije godine i nisu povlačili kupljene kotizacije. To povjerenje moramo uzvratiti i budite sigurni da hoćemo – imamo odličan program, očekujemo osvježavajuće i svima korisne razgovore.“

U duhu empatije koju je komunikacijska zajednica uvijek rado iskazuje i djelima, pozvala je sve koji su u mogućnosti i na donacije UNICEF-u, HURA-inu partneru, koji na terenu pomaže djeci Ukrajine.

Informacije o sudjelovanju potražite na njihovoj internetskoj stranici.